UREDSKI MENADŽMENT

VIRTUALNI ASISTENT je stručan pomoćnik za menadžment i organizaciju, može Vas profesionalno i kompetentno rasteretiti na dugotrajnim i neproduktivnim zadacima koji se svakako moraju obaviti.

Vidimo se kao Vaša vanjska uredska podrška u slijedećim zadacima:

projektni menadžmentProjektni menadžment (ili sukladno projektu djelomični zadaci)
tajnički posloviTajnički poslovi (n.p. upravljanje kalendarom, prezentacije, itd.)
osobni asistentOsobna ili timska asistencija
backoffice zadaciBackoffice poslovi (n. p. pisanje ponuda, računa, locco vožnje, putnih naloga)
obrada podatakaObrada podataka
korespondencijaE-mail ili Chat-korespondencija
office managerIstraživanja
održavanje sadržaja web straniceOdržavanje blogova ili sadržaja web stranica (n.p. web shop, društvene mreže, itd.)
uredki posaoVanjsko ugovaranje usluga (outsourcing) cjelokupnih funkcija/procesa
organizacija u ureduPodrška na eventima

U poduzeću kao i u privatnom životu ima mnogo zadataka koji oduzimaju mnogo vremena bez da donose ekonomsku dobit ili zadovoljstvo.

Olakšati ćemo Vam stvari!

Na početku nam trebate dati zadatak. Prenesite svome osobnom asistentu svoje zahtjeve i želje. Mi imamo potrebno iskustvo, nećemo oklijevati, pitati ćemo Vas o detaljima kako bi obrada bila što efektivnija.

Informacije u svako doba

Dok je Vaš virtualni asistent aktivan, Vi možete u svako doba zatražiti informacije o stanju, e-mail, SMS, Skype-poruka ili poziv je dovoljan. Ako u međuvremenu dođe do promjena, a Vi ste zadovoljni s djelomičnim rezultatom, zaustavljamo obradu. Jednostavnije ne funkcionira.

Tu smo za Vas

Virtualni asistent je dostupan radnim danom od 8 do 20 sati, a vikendom prema dogovoru. Kod hitnih naloga stojimo Vam na raspolaganju i vikendom (uz povećanje cijene do 50%).

Pregled i obračun

Rezultate ćemo pripremiti tako da Vi bez napornog listanja dokumenata saznate ono što ste htjeli. Imate li posebnih želja oko formata? Nema problema, rado ćemo se prilagoditi Vašem zahtjevu. Prema modelu zakupljenog paketa, odmah nakon završetka zadatka ili na kraju obračunskog razdoblja poslat ćemo Vam detaljan račun s pregledom radnog vremena.

Virtualni asistenti za Vaš biznis: Koncentrirajte se na Vaše temeljne kompetencije!

Preuzimamo sve zadatke za koje Vam nedostaju kapaciteti. To radimo brzo, pouzdano, efikasno i kompetentno. Vidimo se kao Vaša vanjska uredska podrška koja Vas podržava u svakodnevnim zadaćama.

Naš servis za uredski menadžment je koristan poduzećima, poduzetnicima, freelancerima i privatnim osobama. Naša uloga je moguća u svim zadatcima osim u onim gdje se traži posebno stručno znanje.

ADMINISTRATIVNE USLUGE

Da bi zadržali pregled bitno je da od samog početka imate urednu i profesionalnu poslovnu korespondenciju. Naša administrativne usluge obuhvaćaju: skeniranje i arhiviranje dokumenata, izrada prezentacija, oblikovanje dopisa, itd….

SLANJE OPOMENA

 Automatiziranim nadzorom dospijeća računa pratimo da li se računi na vrijeme podmiruju i među inima poduzimamo slijedeće radnje: obrada otvorenih stavki, nadzor i obrađivanje svih potraživanja, priprema i slanje opomena, itd….

KOMERCIJALNE USLUGE

Naše komercijalne usluge su izrazito usmjerene potrebama, željama i zahtjevima naših klijenata. Svaki klijent može iz ovih usluga izabrati svoje posebne zahtjeve za svoj biznis. Internetska istraživanja konkurencije, izrada tipiziranih ponuda, održavanje sadržaja web stranice…

PRIPREMA ZA KNJIGOVODSTVO

Naše usluge u pripremi za knjigovodstvo obuhvaćaju: prikupljanje i sortiranje mjesečne dokumentacija, kontroliranje i obrada otvorenih stavki, vođenje blagajne, izrada putnih naloga, izrada locco vožnje, vođenje radnog vremena, itd….

KONTAKT

Slobodno nam se obratite, rado ćemo odgovoriti na Vaš upit.

Više informacija

Radno vrijeme: pon – pet 9:00-17:00

Adresa: Varaždinska 52, Sesvete
Telefon: +385 (0)1/2059-447

Email: info@virtualni-asistent.hr