Započinjete s novim biznisom i niste postigli dostatan obujam posla da bi zaposlili radnika i osigurali mu kompletno radno mjesto?
Svoje vrijeme ulažete u procese koji Vam donosi profit i ne stižete se baviti administracijom.
Da bi zadržali pregled bitno je da od samog početka imate urednu i profesionalnu poslovnu korespondenciju.
Vaš virtualni asistent ima iskustvo u administrativnim tj. tajničkim poslovima i profesionalno će Vam pružati podršku u obavljanju svih administrativnih ili tajničkih zadataka, kao npr.:
skeniranje dokumenata
arhiviranje dokumenata
izrada prezentacija
oblikovanje dopisa
transfer dokumenata u PDF, JPEG format i obrnuto
izrada tablica
prijepis i unos podataka
postavljanje i ažuriranje baza podataka
KONTAKT
Slobodno nam se obratite, rado ćemo odgovoriti na Vaš upit.
Više informacija
Radno vrijeme: pon – pet 9:00-17:00
Adresa: Varaždinska 52, Sesvete
Telefon: +385 (0)1/2059-447
Email: info@virtualni-asistent.hr